A weboldal cookie-kat használ. További információk.
  • ganoderma ganoderma-text KÍNÁBAN MÁR TÖBB EZER ÉVE
    RENDKÍVÜL HATÉKONY
    GYÓGYNÖVÉNYKÉNT TARTJÁK SZÁMON.
    OLYAN GYÓGYNÖVÉNY,
    MELYNEK NINCS MELLÉKHATÁSA
    MÉG HOSSZÚ TÁVÚ HASZNÁLAT UTÁN SEM.
    JAVÍTJA A SZERVEZET ÁLTALÁNOS
    ÁLLAPOTÁT, ÖNGYÓGYÍTÓ KÉPESSÉGÉT.
  • ganoderma ONE DRAGON MODELL A TERMELÉSTŐL AZ ÉRTÉKESÍTÉSIG
    A TELJES FOLYAMATOT
    A VÁLLALAT TARTJA KÉZBEN.
  • ganoderma VÁLTSD VALÓRA AZ
    ÁLMAIDAT A DXN-NEL!
    RAGASZKODJ
    AZ EGÉSZSÉGEDHEZ!
    LÉGY ANYAGILAG
    FÜGGETLEN!
    ÉLJ MAGASABB
    ÉLETSZÍNVONALON!
    VALÓSÍTSD MEG
    ÖNMAGAD!
CSATLAKOZZON
MOST!
2016 Június
H K Sze Cs P Szo V

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

 

 

 

 

 

Hírlevél feliratkozás

Keresztnév:

E-mail:

Termékismertető   Üzleti lehetőség

Írja be a képen látható feliratot!

captcha
Kérek egy újat!

Visszahívunk!

Ha úgy érzed, hogy inkább személyesen szeretnél erről az üzletről velem, vagy munkatársaimmal beszélni, add meg a
Nevedet:

 

Kérlek a telefonszámod mellett add meg az országod kódját (amennyiben nem Magyarországon élsz)!

telefonszámodat:

 

vagy Skype elérhetőségedet:

 

vagy e-mail címedet:

 

és írd be a képen látható feliratot!

captcha
Kérek egy újat!

 

jún

15

Ikigai

2016.06.15 - szerda

Ikigai

Amiért érdemes reggel felkeni

 

Az ikigai egy japán szó, a google fordító szerint a jelentés: az élet célja. De talán jobban megközelíti a valóságot az, ha úgy fordítjuk, hogy az, amiért érdemes reggelente felkelni. A mindennapi tevékenységeinket négy nagy csoportra lehet osztani.

  1. Amit szeretek csinálni.
  2. Amit jól csinálok.
  3. Amiért megfizetnek.
  4. Amire szüksége van a világnak.

ikigai

 

A mellékelt ábra mutatja, hogy ezeket a tevékenységeket halmazokként kell elképzelni, amelyek metszik egymást. Így tehát vannak területek, amelyek több halmazba is beletartoznak. Nagyon érdekes, azoknak a metszeteknek az elnevezése, amelyek egyszerre két halmazba is beletartoznak. Például azt a bizonyos tevékenységet, ami örömet is szerez a számomra, és jól is csinálom, azt passziónak, hobbinak hívják. Amit jól csinálok, és megfizetnek érte, az a szakma. Ha megfizetnek érte, és hasznos a világ számára, az a hivatás. Amit szívesen csinálok, és hasznos a világnak, az a küldetés. Hát nem fantasztikus?! Tulajdonképpen minden tevékenységünket be lehet kategorizálni, természetesen nem a létfenntartással összefüggő dolgokra gondolok, mint az étkezés, vagy a tisztálkodás. Érdekes módon azok a területek nem kaptak külön nevet, amelyek egyszerre három halmazba is beletartoznak. Az, ami egy kicsit passzió is, és küldetés is. Vagy ami passzió, és szakma. Szakma és hivatás, hivatás és küldetés. Az a középső terület pedig, ami mind a négy halmazban benne van, ikigai a neve. Vagyis az, ami miatt érdemes reggelente felkelni.

 

Számodra mi az ikigai?


Mi az, amit szívesen, és jól teszel, meg is fizetnek érte, és még hasznos is a világnak? Őszintén kívánom, hogy legyen neked ilyen. Nem régen láttam erről egy TED előadást, és az derült ki a kutatásokból, hogy az ikigai, elengedhetetlenül szükséges ahhoz, hogy magas kort érj meg. Van a világnak néhány olyan területe, ahol nem ritka a 100 év feletti ember. Okinava szigetén, a Kaukázusban, és Szardínián például. Természetesen az ikigai nem elegendő, de nagyon fontos.

 

Egy pillanatra gondolj bele ebbe az érzésbe! Van valami, amit, imádsz csinálni, ráadásul jól is csinálod. Jobb hely lesz tőle a világ, és még meg is fizetnek érte. Valami fantasztikus érzés. Azért mondom, mert ismerem ezt az érzést. Az én életemben ez a DXN, és a ganoderma, valamint ennek a terjesztése. Lehet, hogy most kinevetsz, de ne feledd, hogy bármi lehet ikigai, ha mind a négy kritériumnak megfelel. Szeretem csinálni? Hát, mint az állat… Jól is csinálom? Igen, egyre jobban. Pénzt is keresek vele? Igen, és egyre többet. Jobb lesz tőle a világ? Abszolút. Gyere el hozzánk, és majd mutatok hálálkodó leveleket. Bingó! Ikigai!! Tehát a DXN a számomra nem csak azzal hosszabbítja meg az életemet, hogy jó hatással van a szervezetemre, de azzal is, hogy van miért felkelnem reggelente. Kívánom, hogy találd meg te is azt, amiért érdemes reggel felkelned. Ha meg érdekel az, ami nekem ekkora nagy durranás, hagyj üzenetet, és elmesélem neked.

máj

28

Hogyan működik a DXN üzlet?

2016.05.28 - szombat

A DXN üzlet

Hogyan legyél gyémánt?

 


A 2016. május 3-i webkonferenciám felvétele.  Arról lesz benne szó, hogy mi az a 4 feltétel, aminek a teljesülése esetén biztos, hogy sikeres leszel a DXN üzlet építésében.

Olvasd végig, vagy nézd meg a 22 perces videót, és utána döntsd el, hogy mit választasz!

 

 

Szép estét mindenkinek! Mai témánk a DXN üzlet, és az, ahogy te is gyémánt lehetsz benne. Azt feltételezem, hogy akik ma este itt vannak, vagy gyémántok szeretnének lenni, vagy minél több gyémántra vágynak a csapatukban. A saját módszeremet szeretném nektek megmutatni, ami egy működő módszert, hiszen én már gyémánt vagyok a párommal, Csillával együtt. Természetesen ez nem az egyetlen működő módszer, hiszen a működő módszerek száma végtelen. De azt gondolom, hogy amíg meg nem találod a saját utadat, kezdésnek ez is megteszi. Van olyan, mint például én, aki ezt az üzletet nem elsősorban a pénzért csinálja, hanem ez a szenvedélye. Az ilyeneknek nem fogok tudni sokat segíteni, mert senkit nem kell arra noszogatni, hogy a szenvedélyével, a hobbijával foglalkozzon. A többieknek azt a jó hírt tudom mondani, hogy a network marketing sikerük tiszta matematika, mindenféle apró betűs rész nélkül. Ha kész vagy bizonyos dolgokat megtenni, bizonyos feltételeket teljesíteni, a sikered csak idő kérdése.


De mik ezek a feltételek?

 

Az első teendőd, hogy vállald fel a DXN üzletet, a hálózatépítést.

 

A tanító néni kérdezi az iskolában a gyereket, hogy a szüleik mivel foglalkoznak. Mikor Móricka kerül sorra ezt mondja:

  • Az én apukám a Kék Osztriga bárban dolgozik, és a férfi vendégeknek nyújt orális szolgáltatást.
  • Te jóságos ég, ezt komolyan mondod?
  • Áá, igazából network marketinggel foglalkozik, de az annyira ciki.

Hát így nem lehet sikeres senki ebben az iparágban. Egyik kedvenc elfoglaltságom, hogy megfigyelem az embereket, hogy mit mondanak, hogyan viselkednek. A mi struktúránkban is vannak olyanok, akiknek a sikere útjában szerintem az áll, hogy nem tudták felvállalni az MLM-et. Hallottam egy történetet valakiről, akinek Budapest egyik igen forgalmas helyén van dohányboltja. Egy ilyen üzlet ennél jobb helyen nem is lehetne, mégis épp csak hogy megyeget a bolt. Mint kiderült, a tulajdonos határozottan ellenzi a dohányzást, ezért minden alkalommal, amikor valakinek cigarettát ad el, lelkiismeret furdalása van. Ezért fontos, hogy ne hasonulj meg önmagaddal, amit csinálsz, azt fel tudd vállalni. Ha tesztelni akarod, hogy hol is tartasz ezzel, figyeld meg, hogy egy idegen társaságban, ha megkérdezik, hogy mivel foglalkozol, be mered-e vallani, hogy hálózatépítéssel? És ha igen, akkor hogy? Szégyenlősen, vagy büszkén? Legelőször is a saját fejedben kell tisztába tenni, hogy mivel is foglalkozunk mi. Amíg a sok beszólást fogadod el igaznak, mint például, hogy mi beszervezünk embereket, meg mások fogyasztása árán gazdagodunk, a barátainkon élősködünk, meg hasonlók, addig nagyon nehéz lesz, a DXN üzlet felvállalása. Amíg te magad nem vagy ezzel rendben, addig nehezen fogsz embereket találni, akik hozzád akarnak csatlakozni. Szerencsére én ezt már rendbe raktam a fejemben, és azt gondolom, hogy a termékeinkkel nagyon sok embernek tudunk segíteni, az üzleti lehetőség meg valami olyan dologra képes, amire kevés szakma. Hiszen itt néhány év munkájával többet elérhetsz, mint a legtöbb szakmával 40 év alatt. A mi feladatunk az MLM-ben, hogy olyan embereket találjunk, akik ezeket a termékeket fogyasztani akarják. Ha még üzletet is akarnak építeni, az még jobb. Az viszont nem a dolgunk, hogy az embereket ezzel szekáljuk, vagy erre rádumáljuk. Ebben én semmi szégyellnivalót nem találok, hogy keresek bizonyos embereket, akiknek aztán segítek megvalósítani az álmukat.


Csináld szenvedéllyel!

Sajnos azonban nem elég, hogy felvállaljuk, hogy mivel foglalkozunk, de bele is kellene ebbe szeretni. Mert sikeres csak abban leszel, amit szeretsz csinálni. A dián a jelenleg legsikeresebb németországi munkatársam diagramját látjátok. Amikor beregisztrált hozzánk, azonnal be is léptetett valakit, aztán hosszú ideig senkit. Még a vásárolni se nagyon vásárolt. Időnként beszéltünk egymással telefonon, de semmi érdemlegeset. Aztán az idén januárban beleszeretett a DXN üzletbe, de úgy rendesen. Nézd meg a diagramot! Azóta lelkesen beszél nekem arról, hogy milyen jó a DXN üzlet, hogy milyen jók a termékek, és hogy mennyire nagyszerű ember Dr. Lim. Egyik bemutatót tartják a csapatával a másik után, és úgy tűnik, hogy már ő sem számolgatja, hogy mennyi munkaórája is fekszik már ebben az üzletben. Ahogyan engem sem érdekel, hogy hány cikket írtam már, vagy mennyit pepecseltem SEO-zással.

 

dxn üzlet

 

Megtaláltuk magunknak Hasszánnal a missziónkat, és a vezetőnket. Tetszenek Dr. Lim céljai, és segíteni akarunk neki abban, hogy megvalósítsa. Azért akarunk dolgozni, hogy a szenvedő embereknek enyhülést hozzunk a termékeinkkel, azoknak pedig, akik hajlandóak tenni érte, segítsünk a sorsuk jobbra fordulásában. Én biztos vagyok abban, hogy a sikerhez szükség van erre a szenvedélyre. Uraim, itt a webkonferencia teremben! Amikor szerelmesek voltunk, számolgattuk a virágcsokrokat, vagy a mozijegyek árát, amit a szerelmünknek adtunk? Ugye, nem. Amíg az a tevékenység, amit a DXN üzlet érdekében kifejtünk teher a számunkra, nagyon nehéz lesz sikeresnek lenni. Ha nem szívesen csinálod, nem fogsz tudni annyi munkát beletenni, amennyire a sikerhez szükséged lesz. Én tudom, hogy a szerelmet nem lehet eltervezni, de igyekezz minél többet megtudni a cégről, a vezetőjéről, a termékekről, hátha szerencséd lesz, és megtalálod te is azokat az értékeket, amik miatt mi annyira lelkesek vagyunk.

 

Munka nélkül nem megy

Ha az előző két dolog megvan, beleszerettél a DXN-be, és nem is szégyelled magadat ezért, még egy fontos dologra lesz szükség. Arra, hogy ezt a világ megtudja. És ahhoz, hogy ezt elérd, sok munkára lesz szükség. Mindenki fejében mást jelent a sok munka. Ami az egyik szerint már sok, a másiknak az a pihenő üzemmód. Szerintem számokra van szükséged ahhoz, hogy mérni tudd a teljesítményedet, de erről majd később. Sok embert ismerek, sajnos a saját struktúránkban is, aki egyik mlm cégtől regisztrál át a másikba folyamatosan. Minden valószínűség szerint ezt a belefektetendő munkát akarja megspórolni. De ezt sajnos nem lehet. Én nem ismerek senkit a nagyok közül, mint Big Al Schreiter, Michael Strachowitz, vagy akár Kócsó László, aki úgy lett sikeres, hogy addig próbálgatta az összes mlm cégeket egymás után, amíg valahol csak összejött neki az üzlet. Az állandó cégváltással elveszíted a legnagyobb tőkédet, a hitelességedet. Mit fognak gondolni az ismerőseid, ha állandóan másik csapatban játszol? Na, már megint valami fantasztikus lehetőség, vagy újabb csodaszer. Az egész azonnal komolytalannak hat. Másrészt meg, ha tetszene is a termék, vagy az üzlet, én biztosan nem akarnék magamnak olyan szponzort, akiről pontosan tudom, hogy hamarosan otthagy, és átigazol máshová. Az ismerőseid figyelnek téged, ebben teljesen biztos lehetsz. Először kinevetnek, mert a legtöbben ismernek valakit, aki pénzt veszített már valami óriási lehetőségen. Azt gondolják, hogy jól csőbe húztak, és majd te is jól meg fogod ezt bánni. És a legtöbben tényleg hamarosan fel is adják az mlm-es karrierjüket. A második fázisban, ahol szerintem már mi is tartunk Csillával, azt látják az ismerőseink, hogy webkonferenciákat tartunk, meg szemináriumokra járunk. Látnak rólunk képeket, ahogy egy színpadon állunk mikrofonnal a kézben, vagy éppen valami minősülést kapunk. Fogalmuk sincs arról, hogy mit jelent a gyémánt, vagy a rubin, vagy bármi, de azt gondolják, hogy ez egy komoly dolog kell, hogy legyen, és mi sikeresnek tűnünk ebben. Ez az állapot már jó, mert már csak magukban kételkednek, hogy nekik sikerülne-e ez, de bennünk, és a DXN üzletben már nem. A harmadik fázisban, amikor már minősülünk Földközi tengeri hajókázásra, vagy más jutalom utakra, akkor azt fogják mondani a legtöbben: Na, ezeknek a piszkoknak, mekkora szerencséjük volt! Így persze könnyű! Ugyanis az emberek általában mindig csak az eredményekre irigyek, soha nem az érte végzett munkára. De szerencsére lesznek néhányan, akik nem irigyek lesznek, hanem példaképnek fognak minket, és titeket is tekinteni, és ők is meg akarják ezt csinálni.

 

dxn üzlet

 

Ezt a történetet mindannyian ismerjük már Judittól is, és Papp Anditól is, de nagyon tanulságos, és hátha valaki még nem hallotta. Elmondom, ahogy én ismerem. Szóval mikor a szponzorunk Judit elkezdte a DXN üzletet, megszólította vele Andit is, akit a Gazdagmami oldalról ismert. Andrea elhárította, hogy ő nem akar MLM-mel foglalkozni, mert ő nem „olyan”. (Bármit is jelentsen ez.) Aztán amikor Judit gyémánt lett, Andrea kereste meg azzal, hogy akkor most beszélje rá Judit őt erre az üzletre. Mint kiderült, Andi figyelte Juditot, hogy hogy halad ebben az MLM üzletben. Judit azt válaszolta, hogy ő rábeszéléssel nem foglalkozik, de szívesen informálja, és ha érdekli, akkor majd segíti benne. Andrea belevágott, és 2-3 év alatt valami 5-6000 fős hálózatot rántott fel Spanyolországban. Képzeljétek el, hogy mi lenne, ha Andrea „olyan” lenne. Sokan szokták egy ilyen sztorira azt mondani, hogy Juditnak piszok szerencséje volt. Erre azt a klasszikus választ lehet adni, hogy a szerencse azzal táncol, aki már a táncparketten van, de nekem van egy másik megközelítésem is. Ezt az úgynevezett szerencsét Judit több ponton is elronthatta volna. Mi van, ha az elején erőlteti, vagy amikor Andi kérte, hogy beszélje rá, ő tényleg elkezdi rábeszélni? És az, hogy nem ez történt, az már Judit hozzáállásán, a habitusán, és a felkészültségén múlott, és nem a szerencsén. Ezért mondom én mindig, hogy egy nem, az nem végleges nem. Ha mi be tudjuk bizonyítani az ismerőseinknek a hozzáállásunkkal, hogy a DXN üzlet egy komoly lehetőség, sokan velünk fognak tartani. Csak egyszerűen ki kell tartanunk addig, amíg ők is rájönnek, hogy milyen csodálatos dolog, amivel mi foglalkozunk. Tudtátok, hogy például amikor Dr. Lim úgy döntött, hogy a ganodermás kávét mlm-ben akarja értékesíteni, egy évig senki nem csatlakozott hozzá? Szerintem közülünk sokan feladtuk volna már ezt a tervet. Szerencsére Dr. Lim sem „olyan”, mármint aki feladja.

 

Két féle hálózatépítő van szerintem: a vadász, és a kertész. A vadász igyekszik minél többet puskavégre kapni az ismerősei közül, és beregisztrálni, lehetőleg gyorsan. Van olyan is, aki ezeket vaddisznónak nevezi. Mi Csillával inkább kertészek vagyunk. Mi ültetünk. A mag sokszor betonra esik. Sőt, nagyon sokszor. De mi csak vetünk tovább. Mi inkább a stabil passzív jövedelemre hajtunk, nem a gyors meggazdagodásra. Én például másfél éven keresztül minden hétvégén írtam egy blogbejegyzést, hogy a weboldalamat előbbre tornázzam a gugliban. Minden egyes hétvégén. Mostanra már sok releváns keresőszóra az első 5-ben vagyok, ezért már csak kéthetente írok egy-egy újabb cikket. És a bónuszunk évente minimálisan is megduplázódik, volt olyan év, hogy 150%-kal nőtt. Szerintem az az üzlet, amelyik ezt a növekedést produkálni tudja, az egy jó üzlet. Még akkor is, ha még ebből az összegből egyelőre nem tudunk megélni. Hiszen az már csak idő kérdése, hogy mikorra érjük el, azt, hogy kirúghatjuk a főnökünket. Szegény még nem is sejti, hogy rezeg már nála a léc.

 

A network marketingben először tisztázni kell, hogy mit kell csinálni, aztán azt meg kell tanulni jól csinálni, és végül elég hosszú ideig kell csinálni ahhoz, hogy beérjen a munkánk gyümölcse. Ahogy Eric Worre mondja: ez egy jobb út. Biztosan jobb, mint 40 éven át alkalmazottként dolgozni, és utána nyugdíjasan tengődni. Sajnos be kell látnunk, el kell fogadnunk, hogy csak 3-5 ember a százból hajlandó tenni valamit a sorsának a jobbra fordításáért. Ha a teljesítményedet mérni akarod, ne a hálózatépítésben eltöltött időt vedd alapul, hanem például azt, hogy hány látogatója van a weboldaladnak naponta. Vagy hogy offline hány embert szólítottál már meg ezzel az üzlettel. Egy fiatal pár arra panaszkodik az orvosnak, hogy gyereket szeretnének, de valahogy nem jön össze.

  • És milyen gyakran élnek nemi életet? – kérdezi a doktor
  • Hát négyszer.
  • Hogy? Négyszer hetente, vagy havonta?
  • Nem, eddig összesen négyszer.

Hát egy bizonyos szám alatt nem működik a dolog, az biztos. Azt már biztosan hallottátok, hogy Kócsó Laci amikor elkezdte, megfogadta magának, hogy naponta 5 embernek fogja megmutatni a DXN üzletet. És ráadásul mindig másik 5-nek. :) Ez egy óriási szám, de ezzel 4,5 év alatt crown ambassador lehet lenni. Nem a benne altöltött a idő az érdekes, hanem a teljesítményed, a szorgalmad. Tudtátok, hogy Peruban a DXN nagyobb forgalmat csinál, mint Európában? Peru olyan gazdag ország lenne? A fenéket! Egyszerűen szorgalmasabbak. Ők hamarabb megtalálják azt a 3-5 embert a százból, akit ez érdekel. Indiában 1000 fő alatt nem is álmodhatsz arról, hogy sikerül gyémánt lenned, Európában 150-180 ember fogyasztása elég hozzá. De ismerek olyan hálózatépítőt Németországban, akinek 70 embere volt, mikor gyémánt lett.

 

Egyes adatok szerint ma Magyarországon 5-6000 ember regisztrál be havonta különböző hálózatokba. Tehát vannak, akik MLM-mel szeretnének foglakozni. És kihez regisztrálnak be ezek az emberek? Hát azokhoz, akik keresik őket. Van egy jó, és van egy rossz hírem. Sok embert érdekel a DXN üzlet, ez a jó hír. A legtöbben viszont nem az ismerőseink. Még. Meg kell tehát velük ismerkednünk. Ez volt a rossz hír. Azoknak, akik online szeretnének hálózatot építeni, abban a reményben, hogy így nem kell idegeneket megszólítani, csak azt tudom mondani. Igen, lehet úgy is, de az nem jelenti azt, hogy online könnyebb. Egyszerűen csak más. Legalábbis én így látom most. Azt, amit könnyű megcsinálni, azt soha nem fizetik meg jól. Ha online szeretnél dolgozni, ott kell, hogy legyél mindenütt a virtuális térben. A Facebook-on, a Google Pluszon, a Twitteren, és mindenhol. Napi rendszerességgel kell posztolnod, lehetőleg pozitív dolgokat veled, és a DXN üzleteddel kapcsolatban. Ki kell raknod a sikereidet a kirakatba, és ne törődj vele, hogy van, aki ezt dicsekvésnek gondolja. Ha szervezel egy bemutatót, vagy kávékóstolót, vagy bármit, rakd fel a képeket, amin az látszik, hogy mindenki mosolyog, és jól érzi magát.


Tegyél fel vidám képeket, vagy idézeteket egy kávéscsészével együtt, és el ne felejtsd ráírni az oldalad URL-jét. Ne akarj eladni, csupán az érdeklődést próbáld meg felkelteni. Ha pedig úgy gondolod, hogy te már túl sokat osztasz meg ilyen jellegű dolgokat, ne hidd! A Facebook nem mutat meg minden bejegyzésed mindenkinek. Ők ezt be is vallják, és azzal magyarázzák, hogy akkor túl hosszú lenne mindenkinek az idővonala, ha mindent megmutatnának. És a barátaid sem lógnak állandóan a neten. Mi már jártunk úgy, hogy aki elhívott magához Vácra, hogy beszéljünk arról a kihívásról, amiről posztoltunk, mindenáron kávéval akart megkínálni, mert fogalma sem volt arról, hogy mi ganodermás kávéval foglalkozunk, hogy ez lenne az a kihívás. Pedig mi azt gondoltuk, hogy ezt már minden ismerősünk tudja a Facebook-on. Fel kell építened a saját „én márkádat”, különösen, ha online dolgozol. El kell érned, hogy amikor az ismerőseid valahol hallanak valamit, egy bizonyos ganodermás kávéról, rögtön te juss az eszükbe. Ahhoz, hogy ezt elérd, idő kell, és persze sok munka.

 

A network marketing, egy marketing üzlet, gondolom ezzel most aztán jól megleptelek benneteket. De a lényeg, hogy a világ legjobb termékét sem lehet eladni jó marketing nélkül, és egy kevésbé jó minőségűből is szép hasznot lehet realizálni, ha jó a marketingje. Ebben az esetben te magad vagy a termék, magadat kell eladnod. DXN szponzor van sok, és mindegyik ugyanazzal a marketingtervvel, és ugyanazokkal a termékekkel dolgozik. Csak annyit kell tennünk, hogy elmondjuk a világnak, hogy mivel foglalkozunk, és azt is, hogy olyan embereket keresünk, akiket ez érdekel. Azt már mondtam, hogy az ismerőseink, és az ismerőseink ismerősei figyelnek minket. Előbb utóbb fel fogjuk kelteni az érdeklődésüket. Minél régebben foglalkozol a DXN üzlettel, annál komolyabbnak tűnik a számukra. Egy marhasággal senki nem akar foglalkozni, de egy jó üzlet már érdekes lehet. És végül is nem kell mindenki beszponzorálnunk, az MLM-en kívül is van élet, és van olyan, akinek az tetszik. Fura egy ízlése van, de hát ő tudja. Én azt szoktam mondani, hogy ne az én problémám legyen már, ha valaki nem fogyaszt ganoderma gombát, legyen az már az ő baja. Vagy, ahogy Kócsó Laci mondja, mindenki olyan kávét iszik, amilyet megérdemel.

 

Képzés nélkül nem megy

Ha az eddigiek már mind érvényesek ránk, egy dolog még világos kell, hogy legyen. Aki sok pénzt akar keresni bármelyik szakmában is, annak ki kell tanulnia azt a szakmát alaposan. Ez igaz a hálózatépítésre is. Én már 5 éve csinálom a DXN üzletet, és megfigyeltem, hogy a saját csapatunkban is, és a keresztvonalakban is a legsikeresebbek, rengeteget változnak előnyükre. Én 5 évvel ezelőtt nem tudtam volna ilyen webkonferenciát tartani, és egészen biztos, hogy 5 év múlva sokkal jobbat tartok majd. Judit előadásából már biztosan sokan tudjátok, hogy Eric Worre is 600 ezer dollárt költött a saját képzésére tavaly. Pedig az ember azt gondolná, hogy ő már mindent tud. Ezt csak azért mondtam el, hogy még az ő szintjén is kell a képzés, hát még a mi szintünkön. A képzés egyszerűen hozzá tartozik az mlm-hez. Ha nem akarsz tanulni, semmi baj. Majd akar valaki más, és betegre fogja magát keresni. A DXN még egyáltalán nem lefutott ügy Európában, itt még csak a felszínt kapargatjuk. Minél jobban csinálod a hálózatépítést, annál többet fogsz vele keresni majd. Mi tulajdonképpen követőket keresünk. Ahhoz pedig, hogy követőket találj magadnak, vezetőnek kell lenned. Egy jó vezető tudja, hogy hová megy, magabiztos, és tántoríthatatlan. Ha bizonytalan vagy, ugyan ki akarna követni? Meg kell tanulnod azt is, hogy hogyan bánj az emberekkel. Van egy keleti mondás, hogy amikor a tanítvány kész, megjelenik a mester. És amikor a mester készen áll, megjelenik a tanítvány. Igyekezz készen állni, hogy megjelenjen a tanítványod. Nem akartalak titeket elbátortalanítani, épp ellenkezőleg. Azt gondolom, illetve én úgy szeretem, hogy amikor egy kihívás elé kerülök, látom a célt, és látom, hogy mit kell teljesítenem. Akkor valahogy magabiztosabban vágok bele. Az a tapasztalat, hogy semmi nem annyira nehéz, mint amilyennek kinéz az elején. És most had szóljak pár szót arról az átkozott komfortzónáról, amit állandóan el kell hagynunk. Komfortzónának azt nevezzük, ahol jól érezzük magunkat. Ezen kívül két terület van, a közelebbi a tanulási zóna, a távolabbi pedig a pánikzóna. Az a jó hír, hogy nem kell csak a tanulási zónába előre haladni, és nem tovább. Nem kell rögtön a számodra legijesztőbb feladatba belevágnod, csak szépen apránként. A jó hír az, hogy a komfortzóna utánad jön idővel. Ami először kellemetlen, cikis érzés, azt később már nem fogod annak érezni. És akkor újra léphetsz egy kicsit kijjebb, hogy tágítsd a komfortzónádat.

 

dxn üzlet


Összefoglalva:

  1. Fel kell vállalnunk, hogy network marketinggel foglalkozunk
  2. Ha lehet, tegyük ezt szenvedéllyel
  3. Először sokat kell dolgoznunk
  4. Folyamatosan tanulnunk kell

Biztos lehetsz benne, hogy megéri. A jutalom elég nagy hozzá, én már láttam.

A sikered tényleg csak rajtad áll, ez biztos. Sok sikert, és cél a gyémánt.

ápr

1

9 titok

amitől inspiráló, és érdekes lesz az előadásod


A kilenc titok, egy általam tartott webkonferencia volt 2016 március 31-én. A szövegét a cikkben találod. Ha inkább a felvételt szeretnéd megnézni, íme.



Sziasztok, szeretettel üdvözlöm az itthon maradottakat, és a Costa Diadema azon utasait, akik most felvételről hallgatják ezt a webkonferenciát, mert szeretnének olyan előadásokat tartani, amit mi többiek örömmel hallgatunk meg. Azokat is köszöntöm, akik csak azért jöttek fel a webkonfira, hogy a többiek lássák, hogy itt vannak, de közben mással foglalkoznak. Azon fogok igyekezni, hogy ne sikerüljön nem idefigyelni, oké? Az előadásom alapját egy könyv adja, ami viszont számtalan TED előadás, és tudományos kutatás tapasztalatai nyomán íródott. Egy jó előadásnak 3 fontos ismérve van:

 

titok

 

  1. Érzelmes, vagyis szívhez szóló.
  2. Eredeti, vagyis tanít valami újat.
  3. Emlékezetes, vagyis úgy szól hozzám, hogy soha nem felejtem el.

Most sorban megmutatom az inspiráló nyilvános beszéd 9 titkát, amiből minél többet bele tudsz tenni egy bemutatódba, annál eredményesebb leszel. Az egyes számú titok: a szenvedély. Lelkesedjünk az előadásunk témájáért! Bárkit meg lehet tanítani remek Power Point prezentáció készítésére, el tudja sajátítani a testbeszédet, vagy megtanulhat szépen, artikuláltan beszélni is, de egy igazán jó előadás abból születik, ami az előadónak a szívét megdobogtatja. Tudományos vizsgálatok igazolják, hogy a szenvedély ragályos. Szó szerint. Csak az tud másokat inspirálni, aki maga is ihletett állapotban van. Nagyobb eséllyel tudja cselekvésre bírni a hallgatóságát az az előadó, akiről sugárzik az őszinte lelkesedés az iránt, amiről beszél. Ha kiállsz emberek elé beszélni a DXN-ről, legyél lelkes. Hogy is ne lehetnél lelkes, amikor ez a világ legtisztességesebb üzlete? Visszaadja az embereknek az egészségüket, lehetőséget nyújt a számukra ahhoz, hogy emberhez méltó életet biztosítsanak maguknak. Van ennél lelkesítőbb dolog a világon? És te is benne vagy, érted? Olyan ember követője lehetsz, akit az Albert Schweitzer díja, és a Teréz Anya díja mellé még lovaggá is ütöttek a hazájában. Bárkit, akinek beszélsz a DXN-ről, fel akarod emelni magad mellé, olyan emberek közé, ahova dicsőség tartozni. Értitek? Ez az én szenvedélyem volt, és ha így beszélek arról, amivel foglalkozom, olyan embereket fogok ezzel megszólítani, akiknek ugyanez a nyomógombja. Ha te másért lelkesedsz, akkor beszélj arról, és olyan embereket fogsz megszólítani, akik szintén az iránt lelkesednek, és ez rendben is van így.

 

A második számú titok: Sztorizz! Ha be szeretnénk férkőzni az emberek agyába, és szívébe, meséljünk nekik történeteket. Az emberi elme szomjazza a történeteket. Történetekkel lehet lebontani a falakat, a meggyőzés legjobb eszköze a sztorizás. A Princetoni Egyetemen végeztek egy kísérletet. Az előadóteremben az előadó, és a diákok fejére is MRI készülékeket csatlakoztattak, és figyelték az agytevékenységüket. Az előadó történeteket mesélt. És képzeljétek el, hogy egy idő után a kísérlet összes szereplőjének az agyhullámai közel azonos mintát mutattak. Gyakorlatilag szinkronba kerültek egymással. Akkor viszont nem jött létre agyszinkron, amikor az előadó, egy a halhatóság számára ismeretlen nyelven tartott előadást. Tehát a legjobb módja annak, hogy azonos hullámhosszra kerüljünk a hallgatóságunkkal, ha történeteket mesélünk nekik. Arisztotelész szerint ahhoz, hogy másokat meggyőzzünk, egyidejűleg három dologra van szükség. Az étoszra, a logoszra, és a pátoszra. Az étosz a hitelesség. Általában olyan emberekkel szoktunk egyetérteni, akiket tisztelünk valamiért. A logosz képviseli a meggyőzésben a logikát, az adatokat, a statisztikákat, a pátosz pedig az érzelmeket. Mit gondoltok, melyik a legfontosabb? Költői kérdés volt, az érzelmek a legfontosabbak. Olyan történeteket meséljünk tehát, amelyekben sok az érzelem. Például én szoktam mesélni a salzburgi munkatársunk mozgássérült kisfiáról, aki olyan durva gyógyszereket kénytelen epilepszia ellen szedni, amiknek a mellékhatásai teljesen tönkreteszik a máját. Kurt Vonnegut szerint minden történetben szükség van egy szereplőre, akinek szurkolni lehet. Mint Hamupipőkének, vagy Hófehérkének, vagy a kis Jakobnak. Híres neurológusok szerint az emberi agy empátiára van programozva. Ez az a ragasztóanyag, ami a társadalmat összetartja. A sikeres történetmesélés nagyon hatékony technikája még a váratlan fordulat is. A legalapvetőbb módja a figyelem felkeltésének, ha megtörjük a sablont. Ami rejtélyes, ami kíváncsivá tesz, az megragadja a figyelmet. Jakob történetében a váratlan fordulat, hogy a GL por szedésétől 50%-kal javultak a májértékei. Nekünk, DXN-eseknek nem váratlan, de másoknak igen.

 

A hármas számú szabály: beszélgessünk! Na, ebben aztán minden benne van. Csak a nagyon tapasztalt előadók képesek gyakorlás nélkül, séróból jól bemutatni. Kócsó Laci is említette már, hogy érdemes leírni azt, amiről beszélni akarsz, és azt természetesen begyakorolni. Még jobb, ha teszteled is a barátaidon, vagy családtagjaidon. Csak akkor vagy képes laza, társasági stílusban valamiről emberek előtt beszélni, ha nem akkor találod ki, hogy mit is fogsz mondani. Nekem most könnyű dolgom van, mert az előre megírt, és megrágott szöveget csak fel kell olvasnom, de ha ez nem egy webkonferencia lenne, akkor be is kellett volna tanulnom. Nem mindenki tudja, hogy ha előadunk valamit, a megszokott beszédtempónknál lassabban kell beszélnünk, különben elveszítjük a hallgatóság jelentős részét. Ha látjuk a közönséget, és ő is lát minket, nagyon figyelnünk kell a testbeszédünkre is. Ha nem azt jelzi vissza a testünk, hogy amit mondunk, azt tudjuk is, és hisszük is, oda a hitelesség.

 

A négyes számú szabály: tanítsunk valami újat. Tárjunk valami olyan információt a közönség elé, amelyek teljesen újak a számukra. Vagy már ismert információkat új köntösben. Az emberi agy eredendően kíváncsi, szereti azt, ami új, és eredeti, mert az kizökkent minket a megszokott sémákból. Ha az ősember nem lett volna kíváncsi, már rég kihaltunk volna. Még a patkányok is utálják az unalmat. Képzeljétek el, hogy végeztek egy kísérletet patkányokkal. Két részre osztották a területüket, és az egyiknek egyszínű, szürkére festették a padlóját, a másiknak pepitára. A szürke részen volt élelmiszer, a pepita részen nem. A patkányok mégis inkább ott tartózkodtak, mert az izgalmasabb volt.

 

titok

 

Tanulni öröm, a tanulás függővé tesz. Neurológusok bizonyították, hogy amikor megtanulunk valami újat, ugyanaz a jutalmazó központ aktiválódik, mint drog hatása alatt, vagy szerencsejáték közben. Ahhoz, hogy valamit megjegyezzünk, egy kémiai anyagnak jelen kell lennie az agyban. Ezt az anyagot úgy hívják dopamin. Ez egy rendkívül erős anyag, és amikor valamit megtanulunk, amikor egy új kapcsolat alakul ki az agyban, egy jó nagy löketet kapunk belőle. Akkor is ez történik, amikor egy új szintre lépünk egy videojátékban, mikor ömlik ki az aprópénz a félkarú rablóból, vagy amikor felszívunk egy csík kokaint, vagy GL port. De természetes módon is hozzájutunk, ha valami nagyon érdekes dolgot tanulunk meg. A dopamin az agy „mentés” gombja. Ha jelen van tanulás közben, akkor megjegyezzük az információt, ha nincs, akkor elfelejtjük szinte azonnal. Legyünk érdekesek! Érjük el azt, hogy a hallgatóság tátott szájjal hallgasson minket, mert olyankor tombol a dopamin az agyban, és mindenre emlékezni fognak, amit elmondtunk. Például biztosan vannak most közületek olyanok, akiknek még azon pörög az agyuk, hogy azt mondtam, hogy felszívunk egy csík GL port. Mert ezt még nem próbálta. Mert ez valami új információ volt, amit még senkitől nem hallott. De ha valaki már próbálta, csak nyugodtan írja be a csetsávba, hogy milyen hatása volt. Az ötös számú titok: essen le az álluk! A legjobb előadásokban vannak olyan pillanatok, amikor a közönségnek leesik az álla, mert az előadó valami lenyűgöző, vagy megdöbbentő dolgot csinál, vagy mond. Ez olyan megindító, vagy emlékezetes, hogy megragadja a közönség figyelmét, és még sokáig emlékeznek rá. Ezekből az elképesztő pillanatokból születnek a neurológusok szóhasználatával élve az érzelmi töltetű események. Ilyenkor a közönség olyan érzelmi állapotba kerül, amelyben nagyobb valószínűséggel jegyzi meg az üzenetünket, és az nagyobb valószínűséggel készteti cselekvésre. Az érzelmi töltésű események az agy által a legjobban feldolgozott külső ingerek. Mindenre sokkal jobban emlékszünk, amihez érzelmi töltésű esemény is társul. Ezeket sokkal könnyebb felidézni, mint a semleges töltésű emlékeinket. Ezek virtuális post-it-ként működnek, megcímkézik az emléket, hogy: „Erre emlékezned kell!”

2009-ben Bill Gates tartott egy előadást a TED-en. Hatalmas vagyonából jelentős összegeket áldoz többek között az afrikai malária övezetben élők megsegítésére. Erről tartott egy előadást, és a prezentációja közben elővett egy befőttes üveget:

  • Hölgyeim és uraim, Afrikában komoly problémát jelent a malária, amit a szúnyogok terjesztenek. Hoztam is magammal néhányat, hogy önök is átélhessék az élményt.

Ezzel lecsavarta az üveg tetejét, és szabadon engedte a szúnyogokat. Gondolhatjátok, hogy a hallgatóságnak leesett az arca. Az előadás vírusvideóként járta be az internetet. Dr. Jill agykutató, azzal kezdte az előadását, hogy felhúzott egy gumikesztyűt, és egy üvegtartályból elővett, és feltartott egy emberi agyat. A hallgatóság megbabonázva figyelte. Hozzatok létre ilyen „hűha” pillanatokat, amikor bemutatót tartotok. Nem kellenek hozzá feltétlenül szúnyogok, és nem kell éjszaka a hullaházba betörni, és emberi agyakat ellopni. Ha tartasz egy bemutatót, vedd elő a ganoderma gombát, amit fillérekért lehet beszerezni, és mutasd fel! Vagy a bemutató előtt preparáld a termet, ragassz le a padlóra egy ragasztószalag csíkot, ami két részre osztja a termet, és a bemutatódban mondj egy statisztikai adatot. Például:

  • Magyarországon a halálokok 23%-a valamilyen daganatos betegség. Akik tehát a ragasztócsíktól jobbra ülnek, daganatos betegségben fognak elhunyni.

Én tudom, hogy ez erős. De annak is kell lennie, különben nem kapcsolódik hozzá érzelmi töltés. A lényeg, hogy mondj, vagy tegyél valami olyat, amiről a közönséged még napok múlva is beszélni fog. Ha nem vállalsz be valami bátor, és szokatlan dolgot, el fognak felejteni. Ha túl erős, amit csinálsz, felháborodnak, és megbotránkoznak. Találd meg az arany középutat. A hatos számú titok: dobjuk fel a hangulatot! Nem szabad túl komolyan venni sem önmagunkat, sem a témánkat. Az agy imádja a humort. Nevetés közben endorfin szabadul fel, ami szintén lebontja a falakat, közöttünk, és a hallgatóságunk között. Az emberek arra használják a humort, hogy megerősítsék a helyüket a csoport hierarchiájában. Nagyon sok ismert humorista arról beszél, hogy nehezen tudod beilleszkedni az iskolában, a közösségbe. Valószínűleg ezért fejlesztette ki a humort, mint eszközt. Statisztikailag bizonyított, hogy a humoros emberek jobb pozíciókat töltenek be egy munkahelyen, és több a fizetésük, mint a humortalan társaiknak. A jó humorú embereket hajlamosak vagyunk egyéb vonzó tulajdonsággal is felruházni, mint a szépség, az empátia, vagy a megbízhatóság. Persze itt nem arra akarlak titeket biztatni, hogy meséljetek disznó vicceket egy bemutatón. Nem annyira megnevettetni kell a hallgatóságot, inkább csak megmosolyogtatni. Ehhez három jó módszer létezik, az első a vicces anekdoták, történetek. Nekünk van egy állandó regisztrálónk Tirolból, aki átlagosan havonta egyszer beregisztrál, mikor nem figyelnek az ápolók. Aztán azonnal küld egy emailt, hogy tekintsük semmisnek a regisztrációját, érdeklődés hiányában. Legutóbb visszaírtam neki, és megköszöntem az értékes munkáját, hogy rendszeresen teszteli a honlapunkat, hogy működik-e a regisztráció. Megkértem, hogy ezentúl is ellenőrizze le időnként, hogy én nyugodtan tudjak aludni. Mosolyogtatok? Ha igen, akkor elértem a célom.

 

A második lehetőség, a hasonlatok, metaforák használata. Kiváló retorikai eszköz, ami segít bonyolult dolgokat megmagyarázni. Amikor Dr. Lim azt meséli a legutóbbi videóban, hogy ha a vírus fut gyorsabban, akkor meghalsz, ha meg az immunrendszered, akkor meg túlélsz, rögtön megértjük, hogy miért nem kell tudnunk hajszálpontosan, hogy mi is az a betegség, ami ezeket a tüneteket okozza.

 

És végül az idézetek. Nem kell feltétlenül egy híres ember idézetének lennie, lehet egy családtag, vagy barát aranyköpése is, ami beleillik az előadásunk témájába. Fontos, hogy passzoljon, különben inkább zavaró. Ezért néha érdemes egy kicsit kutakodni az interneten, egy megfelelő idézet után. Például ha motiválni akarod a résztvevőket egy Infóklubon, mondhatod nekik azt a Geszti Pétertől származó idézetet, hogy: Az ideális körülmény nagyon ritka, de az optimálisat mi hozzuk létre. Vagy egy kicsit humorosabb Nathan Filer mondása, hogy: Helló, én vagyok a benned rejlő lehetőség, de szólíts csak nyugodtan lehetetlennek.

 

A hetes számú titok: tartsuk be a 18 perces szabályt! Einstein azt mondta, aki nem tud valamit egyszerűen elmagyarázni, az nem is érti igazán. Ezért sincs szükség hosszú előadásokra. A kutatók felfedeztek egy kognitív lemaradás nevű jelenséget, amelynek a lényege az, hogy az agyunk képtelen sok információt egyszerre fejben tartani. A munkamemóriában, ha úgy tetszik. Minél hosszabb egy előadás, ami ugye tele van izgalmas, és érdekes új információval, annál nagyobb lesz a lemaradás. Mérések alapján ez a 18-20 perc az az időtartam, amikor még fenn tudjuk tartani az emberek figyelmét. Figyelni ugyanis kimerítő. A méretéhez képest az emberi agy, egy igazi energiavámpír, annyira sok energiát fogyaszt. Egy állandó figyeléssel eltöltött nap végére alaposan elfáradunk. Van egy téves elképzelés az emberi kreativitással kapcsolatban. A legtöbben azt gondolják, hogy a kreativitás akkor tud igazán szabadon szárnyalni, ha nincs korlátok közé szorítva. Pedig pont az ellenkezője igaz. Ha rá vagyunk kényszerítve, hogy alaposan átgondoljuk a mondanivalónkat, sokkal jobban ki tudjuk szűrni, hogy mi az, ami igazán fontos. A kreatív elme megtalálja, hisz meg kell, hogy találja a kreatív megoldást a problémára. Van olyan TED előadó, aki 17 perc 40 másodpercben elmondta a világegyetem történetét, az ősrobbanástól kezdve.

A magánvéleményem pedig az, hogy nem szeretem a szószátyár embereket, és halálra untatnak a parttalan előadások, ahol az előadó magát ismétli újra, meg újra. Azt gondolom, hogy egy ilyen estében, mint a mai, nem én vagyok a fontos, az előadó, hanem ti vagytok a fontosak. Ez nem szabad, hogy arról szóljon, hogy végre nálam van a mikrofon, és most végre én beszélek.

 

A nyolcas számú titok: minden érzékszervre hassunk. Az előadásunkat olyan elemekből kell felépítenünk, hogy egyszerre több érzékszervre is hasson. Használjuk ki a látást, a szaglást, a tapintást, az ízlelést, és a szaglást is. Természetesen egy webkonferencián nincs esélyünk a szaglás, az ízlelés, vagy a tapintás használatára, de a látáséra igen. De egy infóklub, vagy kávékóstoló alkalmával használjatok tudatosan több érzékszervet. Adjatok körbe egy felbontott tasak kávét, hogy meg lehessen szagolni, egy szárított ganodermát, hogy meg lehessen tapintani. Természetesen a kávékóstolás az alap, de ezzel nem mondtam újat. Ha egy bemutatón diákat használunk, inkább képek, mint feliratok legyenek rajtuk. A képek az agyban elsőbbséget élveznek. Több kutatási eredmény bizonyítja, hogy képeket sokkal jobban meg tudunk jegyezni, mint szavakat. Amit hallunk, annak 3 nap múlva már csak a 10%-ára emlékszünk, amit látunk, annak pedig a 65 %-ára. Kísérleti alanyoknak 10 másodpercig mutattak képeket. Még napokkal a bemutató után is 90%-os pontossággal emlékeztek 2500 képre! Ha valakit megkérünk, hogy jegyezze meg a kutya szót, sokkal jobban fog emlékezni, ha mutatunk neki egy képet egy kutyáról, és úgy kérjük meg, hogy emlékezzen a kutya szóra. A szakemberek azt javasolják, hogy nagyon kevés szöveget használjunk a diákon. A multitasking, az, hogy egyszerre több dologra is tudunk figyelni, csak mese. Egyikre sem tudunk igazán figyelni. Amíg a diákon lévő hosszú szöveget olvassuk, semmire nem emlékszünk abból, amit az előadó mondott. A képek kiválóan alkalmasak érzelmek előidézésére. És mint tudjuk, mindig érzelmi döntést hozunk, a logikai érvekkel csak utána támogatjuk meg a már meghozott döntésünket. Ha az emberi agy tudatos, és tudat alatti részét összehasonlítjuk, tudjátok, hogy mi az arány? Ha a tudatos rész 11 mm, akkor a tudat alatti rész 10 km. Ennyivel fontosabb az érzelem egy döntésben, mint az értelem. Az a szerencsénk, hogy érzelmeket könnyen elő tudunk idézni másokban, megfelelő képekkel. Nézzétek meg ezt a három képet! Szerintem, most még a jobb érzésű férfiakban is megmozdul az empátia, a hölgyek pedig egészen biztosan meghatódnak. Ennyire könnyű képekkel érzelmeket előidézni.

 

titok

 

A kilences számú titok: járjuk a magunk útját! Vagyis legyünk hitelesek, nyitottak, és őszinték. Minden, amiről eddig szó volt értelmét veszti, ha másnak akarunk látszani, mint akik vagyunk. Ha másolsz valakit, a többség ki fogja szúrni, hogy kamuzol. Ne próbálj például olyan vicces lenni, mint Tonk Emil. Tőle jó, sőt el is várjuk, ha beülünk egy előadására, de ha más csinálná, csak silány másolatnak éreznénk. Találd meg a saját hangodat, a saját stílusodat, ami mint egy ismertető jegy fog téged beazonosítani.

 

Összefoglalva:

Ha azt akarod, hogy egy webkonferenciádra ne csak azért jöjjenek el, mert illik.

Ha azt akarod, hogy a mondanivalódra emlékezzenek, és hogy egy képzésednek legyen mérhető hozadéka, akkor ezekből a szabályokból igyekezz minél többet betartani.

Ha a munkatársaid szerinted nem eléggé aktívak, nem motiváltak, nem használják az anyagaidat, nem járnak el a képzéseidre, ne bennük keresd a hibát elsősorban, hanem magadban.

Búcsúzóul mutatnék egy 2 perces filmet. Figyeljétek meg, hogy mennyit dob a produkción, amikor a közönségnek leesik az álla. Képzeljétek el az egészet úgy, hogy az a rész nincs benne! :)

 

Köszönöm a figyelmet!


Forrás: www.internetwork.hu

febr

2

Szerves germánium

webkonferencia

Életem eddigi legsikeresebb előadása


Az alábbi cikkel két tervem van. Egyrészt szeretném bemutatni annak, aki követi a DXN-ben az utamat, hogy hol tartok most, ami az előadókészséget illeti. A másik, ami sokkal fontosabb,hogy a szerves germánium hírét terjesszem. Lentebb látható a csetsávból kimásolt hozzászólások legjava. Akkor este két előadás is volt, a másodikat Csilla, a feleségem tartotta a képszerkesztésről. Ennek a felvételét nem illesztem be, mert szeretnénk a saját csapatunk számára megtartani az átadott tudást. Nem írígységből, de talán ezzel még vonzóbb lehet hozzánk csatlakozni.

 

szerves germánium

 

És akkor következzenek a hozzászólások:

 

Vesszős Judit OSA: Szenzációs előadás! Ennek fönn kell lennie a webkonferenciák között!!!

Bősze Zsolt SD: Köszönöm szépen

Proityné Kurai Edit SA: Köszönjük!

Mészáros Roland SD: Gratulálok, nagyszerű előadás volt.

Mihalikné Serényi Ágnes QSA, Mihalik Béla: Nagyon köszönöm Zoli!

Czérna Szabolcs EGD: Zseniálisak vagytok! Gratulálok!

MOD8654E7087F: Köszi, Zoli! Ez (is) nagyon jó volt!!!!

Lévai Regina: köszönjük

Ercsényi Gábor OSA: Zoltan, remek volt.

Támtomné Anikó: Köszi ZOII!

Fülöp Tímea: Nagyon jó volt! Köszönöm.

Szvoboda lajos: Remek információt kaptunk.

Kiss János SD: Wow! Köszönjük szépen ezt a profi előadást Zoli!

Faragóné Keserű Judit DD: Köszönjük szépen Zoli! Nagyon érdeles előadás volt, de jó, hogy megosztottad velünk.

Hegedűs Tamás: e-book címet légy szíves

Mátrai Szilárd és Heni: Zoli! Nagyon érdeles és tartalmas előadás volt!

Drinkálné Papp Mariann: szuper volt a 4 éves fiam is élvezte:-)

Varga Eva: köszönöm ez nagyon érdekes volt!

Molnár Katalin Hát ez nagyszerű kutató munka volt, köszönet érte!

Törőcsik Viktória SD: Csodás előadás volt!!! Köszi!

Szabó Istvánné OSA: Remek volt, köszönjük!

Bojtos Zoltán SD: Köszönöm a dicséreteket, remélem segítettem

Dr. Takáts Tamás: Köszönöm Bojtos úr!

Mészáros Roland SD: Az e-book címét megkaphatjuk?

Bojtos Zoltán SD: www.kaveplusz.hu/ebook

Hegedűs Tamás: Köszönöm az e-bookot

Bojtos Zoltán SD: Szívesen

Csipkay Miki: bemásolnád még egyszer légy szíves az elején nem tudtam itt lenni.

Bojtos Zoltán SD: www.kaveplusz.hu/ebook

Csipkay Miki: Köszi

Bojtos Zoltán SD: Szívesen

Kádár Miklós: Kedves Csilla! Ön tipográfus?

Bojtos Zoltán SD: Grafikus

Molnár Katalin: Kérjük ide a csetsávba is a linkeket!

Bojtos Zoltán SD: www.photoshop.com www.pixlr.com www.freeonlinephotoeditor.com www.gimp.hu

Molnár Katalin: Hálás köszönet!

Bojtos Zoltán SD: Első a vendég. :)

Millalikné Serényi Ágnes QSA, Mihalik Béla: :)

Bojtos Zoltán SD: Most írta nekem Tamás Laci, hogy éjjel feltölti a felvételt az intranetbe, reggel már nézhetitek.

Törőcsik Viktória SD: SZUPER – Köszönjük!

Neubergerné Márti: az nagyon jó!!!

Drinkálné Papp Mariann: köszönjük, nagyon hasznos és szuper dolgokat hallottunk jó lesz újranézni

Bojtos Zoltán SD: Szerintem a linkeket le tudjátok a képernyőről írni majd

MOD86E7057F: képernyőfotó

MOD86E7057F: Csilla! Zoli! Ámulok....nagy köszönet az estéért!!! Leírom most mert később rátok zúdul a sok köszönet üzenet.

Bojtos Zoltán SD: :)

Kiss János SD: Kedves Csilla és Zoli! Nagyon szépen köszönöm ezt a sok hasznos információt. Köszönöm az e-book-ot!

Bojtos Zoltán SD Szívesen.

MOD86E7057F: MOD...izé alatt Czérna Tündi vagyok :)

Neubergerné Márti: Hálásan köszönöm nektek

Bojtos Zoltán SD: Hát köszi, mert erre nem jöttem rá. :)

Kiss János SD: J MOD___izé. :)

MODOSE7057F: :)

Kaposi Rita: :)

Simonné Kocsis Katalin: Nagyszerű este volt, nagyon köszönöm. Irigylésre méltó a tudásotok.

Fülöp Tímea: Köszönöm szépen! Nagyon jó volt!

Czérna Szabolcs EGD: Hihetetlen magas színvonalú előadások voltak! Gratulálok és sok-sok köszönet!

Dr. Takáts Tamás: To Zoltan & Csilla. Summa con gratuláció!

Szlabey-Mravik Katalin: :)

Csikós Ilona SD: Hálás köszönet a sok-sok hasznos infóért!

Kaposi Rita: Nagyon köszönjük!

Dr. Farkas Anikó SR: Csilla, neked is nagy grat! Szuper, hasznos. Köszönöm

Mihalikné Serényi Ágnes QSA, Mihalik Béla: Nagyon nagyon szuper volt!

Bojtos Zoltán SD: Köszönjük

Törőcsik Viktória SD: Hálásan köszönöm - sok hasznos dologra nyitottad fel a szemem!

Schmidtné Éva: Nagyon igazán hasznos volt ez az este.

Mészáros Roland SD: nagyszerű volt mindkettő előadás, nagyon gratulálok

Faragóné Keserű Judit DD: Fantasztikus volt és nagyon hasznos. Köszönjük, hogy megosztottátok velünk!

Ungvári Aranka SR, Oláh Béla QSA: Csilla! Zoli! Szuper volt a webkonfi! Hálás köszönet a sok infóért

Specht József EDD: Köszönjük! Ismét szuperek voltatok, és persze vagytok továbbra is!

Varga Éva: Köszönöm óriási segítséget kaptam!

Vecsernyésné Ili SR: Köszi, nagyon profi volt

Bojtos-Sváb Csilla SD: nagyon szívesen

Mátrai Szilárd és Heni: Csilla! Szuper hasznos volt!

Bartal Zsuzsa SD: Köszönöm, értékes volt!

Törőcsik Attila: nagyon sokat tanultan!

Mucsi- Tóth Nikoletta: Köszönöm! Nagyon hasznos volt! Nagyon köszönjük Csilla és Zoli nagyon-nagyon hasznos volt minden.

Proityné Kurali Edit: Szia Csilla! Köszönöm a webkonferenciátokat, sokat tanultam, nagyon érdekes volt!

Máté Ildikó: Drága Csilla! Ismét nagyot alakítottál! Igen hasznos volt az előadásod, bár csak most tudtam meghallgatni. Nem volt időm jegyzetelni, pedig roppant hasznos dolgokat tanítottál!

Neubergerné Márti: Hálásan köszönöm Csilla a segítséget :) Gratulálok a webkonferencia előadásotokhoz, fantasztikus volt, azóta már egy csomót próbálkoztam, már egy két dolgot csináltam is a facebook oldalamon. :)

Molnár Katalin: Élmény volt hallgatni benneteket! Az élmény mellé még használható tudást is adtatok. Nagyra becsüllek benneteket az önzetlen segítségetekért!


A szerves germánium előadás felvétele

 


Ha úgy érzed, hogy van valami közös dolgunk együtt, hagyj üzenetet! Tarst velünk, ez egy jobb út!

 

jan

2

 

Wolf Gábor marketing-guru tanácsa, az éves tervezéssel kapcsolatban:


„Döntsd el, mi lesz az egy fő dolog, amiben változol 2016-ban!

És a többi tervedet tedd vissza szépen a fiókba. Nem félre. El.


A legjobb recept, amit én találtam, kihirdetni, hogy 2016 minek az éve lesz. 

Nálam 2014 volt a "Test éve", amikor elkezdtem edzeni, jobban kajálni, 

táplálékkiegészítőket szedni

2015 az "Önismeretéve" volt, coachokkal, tréningekkel, tesztekkel, fejlődéssel.

Kevésbé látványos, de talán még fontosabb.

Egy aktív életbe belefér kb 40 jó év. Ami egyenlő koncentrált,fókuszált fejlődés 

40 területen, ha egy évet rászánsz egy-egy témaelkezdésére.


2016 minek az éve lesz számodra?”


Gábor már 2014-ben elkötelezte magát amellett, hogy javít a kondícióján,

vigyáz az egészségére.

Te mikor hozol egy ilyen döntést? Nem "vigyázgatásra" gondolok,

hanem komoly célkitűzésre, cselekvésre.

 

egészség éve


Döntsd el, hogy 2016 számodra az egészség megerősítésének,

megőrzésének éve leszés tegyél érte!


Ennek pedig három alappillére van:


 

1. Aktivitás: mozogj minden nap! 
2. Táplálkozás: figyelj oda arra, hogy mit és mennyit eszel,

    egészítsd ki egészséges táplálékkiegészítőkkel!
3. Pihenés: ügyelj arra, hogy fel tudj töltődni, lazíts, aludj eleget!

 

mozgás táplálkozás pihenés

 

Ha ezt a három terület rendben tartod, és rendszeresen teszel érte, biztosan jobb bőrben leszel, ráadásul nem csak testileg, hanem lelkileg is!

 

Hogyan kezdhetsz hozzá?

 

1. Mozgás terén talán nem én vagyok a legnagyobb szakértő, de annyit mindenképp tudok javasolni, hogy kelj fel gyakrabban a székedből! Ha nem muszáj ülnöd, akkor inkább állj! Ha indulsz valahová, és nincs túlságosan messze, válaszd a gyaloglást, vagy biciklizést! Tévézésre, facebookozásra szánt időd egy részét szánd inkább sétálásra! Tudtad, hogy a legjobb gondolatok sokkal inkább mozgás közben jönnek?


2.  Táplálkozás - ha kávézol, nem kell lemondanod róla, sem kevesebbet innod, ha lecseréled a kávédat egy egészségesebb, ganodermás kávéra. Többe kerül, mint a TESCO-s kávé? Természetesen, hiszen egyrészt nagyon jó minőségű, másrészt nem csak kávé, hanem gyógygomba is, és harmadrészt kevesebbet kell gyógyszerre kiadni, ami nem csak pénzügyileg nem mindegy.

Másrészt ha még pluszban táplálékkiegészítőt is beillesztesz az étrendedbe, biztos, hogy nagy lépést tettél az egészséged megőrzése felé.

Sokan kérdezték már tőlünk, hogy mégis mit ajánlunk, milyen termékeket lenne jó fogyasztani, hogy annak már tényleg egészségvédő hatása legyen. Kezdésnek javasoljuk, hogy szedj ganoderma gombát, és spirulina algát. A ganodermából van GL (fiatal gomba) és RG (érett gomba) nevű készítmény, kapszula, vagy por formában is. Ez utóbbi gazdaságosabb. Ezt a három terméket ha tartósan fogyasztod, egész biztosan megerősíted az immunrendszered, és így kivédheted a megfázás jellegű megbetegedéseket, vagy elfelejtheted az allergiás tüneteidet.

 

DXN termékek ganodermás kávék ganoderma kapszula spirulina

ganodermás kávék                  GL és RG kapszula                ganodermás forrócsoki

 

3. Pihenés - kezdd ezzel: feküdj le időben! Felkelni a legtöbbünknek adott időben kell, ezért csak úgy tudod növelni az alvásidő hosszát, ha hamarabb lefekszel. :) Hidd el, jobban szolgál téged az alvás, mint az a szórakozás, amit mondjuk egy késő esti film megnézése ad.


És a legfontosabb jótanács: kezdd el MOST! 

Jó egészséget kívánunk, és nem csak 2016-ra. 

 

Csilla és Zoli